Иновативна кампусна мрежа, цялостно оборудване за Data центрове и Huawei Clouds бяха представени в София. Това са най-новите дигитални решения на компанията, които гарантират стабилни и надеждни облачни услуги. Демонстрацията се случи по време на Huawei ICT Roadshow 2022 – пътуващото изложение на публичния и корпоративен сектор на Huawei, което се проведе за първи път в България под мотото Digital Transition to New Value Together.
Роудшоуто премина през различни страни в Централна, Източна и Северна Европа, за да се срещне с клиенти, партньори, медии и приятели от индустрията. В камиона, разположен пред Народен театър „Иван Вазов“, технологичната компания демонстрира още високо иновативни решения, посветени на трансформацията на дигиталното образование, както и за сфери като електронно правителство, финанси, ISP и електроенергия. Пътуващото изложение също така предостави възможности за среща с експертите на Huawei и тестване на технологиите на живо.
„Идеята на Huawei Roadshow е да насърчи откритите дискусии, да сподели знания и да даде на всички представа какво ще представлява бъдещето. Huawei активно подкрепя растежа на българските общности и предприятия и демонстрира как иновациите на компанията могат да допринесат за това“, каза Тери Ли – генерален мениджър на Huawei Technologies България.
За Huawei
Основана през 1987г., Huawei е водещ световен доставчик на инфраструктура за информационни и комуникационни технологии (ICT) и интелигентни устройства. Компанията има повече от 197 000 служители и работи в над 170 държави и региони, обслужвайки повече от три милиарда души по света.
Визията и мисията на Huawei е да предостави цифрови технологии на всеки човек, дом и организация за един напълно свързан, интелигентен свят. За тази цел компанията стимулира повсеместната свързаност и насърчава равния достъп до мрежите; компанията има за цел да предостави облачни услуги и изкуствен интелект до четирите краища на земята, за да осигури превъзходната изчислителна мощ там, където е необходима; Huawei изгражда цифрови платформи, за да помогне на всички индустрии и организации да станат по-гъвкави, ефективни и динамични; предефинира потребителското изживяване с помощта на изкуствен интелект, като го прави по-персонализирано за хората във всички аспекти на живота им, независимо дали са у дома, в офиса или в движение.