
Китайски производители показаха свои дрехи в около половината от общо 28-те модни ревюта по време на Dubai Fashion Days, известно модно събитие в Обединените арабски емирства (ОАЕ), което продължава от 21 до 28 ноември. Шоуто представя дизайнерски таланти от Близкия изток, Китай и останалия свят, давайки възможност на китайските марки да се покажат в арабския свят, заяви Маджид Ал Муала, председател на Hala China, един от съорганизаторите на форума.

„Ние сме убедени, че силното офлайн и онлайн присъствие на Dubai Fashion Days ще позволи на китайските марки да проучат пазара в Дубай и ще им осигури международно представяне”, каза той. От друга страна, това също е и възможност за установяване на връзки между дизайнерите от ОАЕ и китайската модна индустрия, допълни Муала. „Модата е израз на културата и начин да се търси резонанс. Тя е и изследване на бъдещето”, каза Дейвид Дин, съосновател и изпълнителен президент на Jollychic, стратегически партньор на Dubai Fashion Days и водеща платформа за мобилна електронна търговия платформа в Близкия изток.
Бе показана китайска детска марка по време на Дните на модата в Дубай, Обединените арабски емирства, на 24 ноември 2018 г. (Снимка Махмуд Халед, Синхуа)
„Новопоявяващите се дизайнери в Китай и арабския свят стават все по-влиятелни. Техните гласове са чувани и амбициите им са разбирани. Много се радваме да ги подкрепим в това пътуване, тъй като те се стремят да придобият видимост на международната модна сцена и да оформят бъдещето на нашата индустрия”, каза Дин.
Мариян Драганов,
източник: Китайска информационна агенция Синхуа