06th May2013

Коя банка спечели приза Картов продукт на потребителите 2012 г?

by Черно и Бяло

Доказано  е, че динамичната бизнес среда ражда конкуренция и иновации. Именно това беше акцентът  на провелия се в петък финансов форум за картови разплащания – Card Payment Forum, Sofia 2013. Организаторите от b2b Media връчиха и специални отличия за картови продукти, доказващи кои са банките, на които потребителите се доверяват и предпочитат.

Призът за „Най-динамичен картов продукт за 2012г.” отиде при „Банка ДСК”. „Сосиете Женарал Експрес банк” взе награда за «Най-иновативен картов продукт на 2012», а специалната награда „Картов продукт на потребителите 2012г.”, избран чрез гласуване в социалната мрежа Facebook, се присъди на „Пощенска банка” за кобрандираната кредитна карта с магазин IKEA.

Специалното приветствие от Христо Христов,  директор на дирекция „Информационни технологии” към Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, показа, че държавните структури не са безразлични към цифровизацията и електронните услуги. Нещо повече, в няколко оперативни програми са предвидени действия за предоставяне на широколентов интернет достъп в малките и отдалечени населени места и внедряването на електронните услуги, както в рамките на електронното управление, така и при малкия и среден бизнес.

 

Мечтата за дигитален или по-точно мобилен портфейл се оказа, че далеч не е само в рамките на желанията. В тематичната иновативна обстановка на „Новотел София” гост-лекторите от „Пощенска банка” – Димитрис Кириакудис, „Екселио Алианс” – Магдалена Чакър, „Целум Бъгария” – Светослав Иванов и „Диджимарк” – Борис Колев представиха своите продукти и проекти в сферата на кредитните карти, безконтактните плащания и приложенията за смартфони.

Събитието провокира много въпроси за това как банковият сектор трябва да инвестира в мобилните услуги и приложения, с оглед на по-голямата достъпност  и удобство за своите клиенти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*